9 mars

Go kväll!

Det gick bra att jobba även idag och att det var en kortare dag gjorde inget. Jag hjälpte till med frukosten på morgonen och sen tog jag hand om dagens utcheck samt förberedde en konferenslokal för 80pers. När jag kom hem vid halv tre somnade jag på sängen en stund, det var skönt. Sen eftersom att vi inte har någon innebandy ikväll så har jag haft tid att göra lite mindre roliga men dock nödvändiga saker som att städa bland mina saker i badrummet samt lite i mitt rum. Nu är det gjort och jag blev precis klart med att flytta över alla miner bilder m.m från mina föräldrars dator till min nya bärbara. Vid tio kommer Douglas hit. Jag har köpt Ben & Jerrys till oss som vi kan äta när vi kollar en bra film, sånt gillar jag! Innan dess ska jag duscha och gå förbi en vän. Om hon nu talar om när hon kommer hem ;)

England med Douglas familj, valborg 2010.




Jag vill verkligen åka utomlands. Det var alldeles för länge sen. Jag vill åka till värmen,lägga mig på en solstol och läsa böcker, bada i havet,shoppa, äta gott och se & uppleva nya saker. Tyvärr så gillar inte Douglas att åka till varmare länder, det är så synd. Men jag och mina föräldrar har pratat lite smått om att åka i sommar..det skulle vara underbart! :)

Jag skulle även vilja åka en weekend till London, det vill jag. Shoppa loss och se de olika sevärdigheterna i London. Jag var aldrig in till London när jag var i England med Douglas familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0