Dags att sova, snart

Träningen var väl sådär, helt ok. Jag vet inte varför men jag blev helt plötsligt på skitdåligt humör under träningen..var glad innan när jag pratat med Lisa. Men snart är säsongen slut och det känns okej, lagom faktiskt. Det behöver inte vara mer efter Rockets matchen som är på lördag. Vi tog oss inte till kvalet upp till div 1 som vi hoppats på, vi gjorde för dåliga matcher efter juluppehållet helt enkelt. Något hände. Det ska iallafall bli roligt med match imorgon mot Gnesta, hoppas det går bra.

Nu ska jag lägga mig och läsa min Elle tidning. Jag skulle ha gjort det för längesen men så fastnade jag här. Har försökt att fixa lite med bloggen men jag kan ju ingenting. Har alltid fått hjälp innan och nu är det dags att göra om. Lyckades bara byta bild men hade velat ta bort lite gamla länkar och göra om designen helt. Får fråga Malin, tror att hon kan :)

Godnatt


Det här är en fin bild på oss tycker jag.
Funderar på att ha den istället för pussbilden från nyår 2008/2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0