Lördag

Det gick bra att övningsköra idag, jättebra. Jag och mamma gick in på Skopunkten och har man gått in där är det svårt att komma ut tomhänt! Jag hittade tre par vår/sommarskor som jag är väldigt nöjd med.Bilder kommer imorgon. Jag var även inne på Kappahl en snabbis och där hittade jag en söt puderrosa topp i spets, en tunn jacka typ mossgrön/grå? och två halsband :)

När vi sen kom hem somnade jag en timme på soffan. Nu laddar in i det sista till matchen. Det ska bli skönt med en promenad till hallen, vakna till lite extra gör man då. Efter matchen blir det bio med Douglas. Vi ska se True Grit :) Det har stått mellan utgång med tjejerna och bio med Douglas i veckan och idag känner jag verkligen för bio. Jag får gå ut och dansa loss en annan helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0