Måndag

Jag sprang i 40 min och det gick bra idag, riktigt bra. Jag hade ett bra tempo och ja det var inte sådär tråkigt som det brukar vara. Det gjorde mig glad. På onsdag blir det nog en ny runda :) Imorgon jobbar jag 7.30 - 15 och sen ska jag övningsköra, träffa Sarah,Emmelie och Malin och sist men inte minst träna innebandy. Fullspäckad dag med andra ord. Mitt rum har fortfarande inte blivit städat och det mår jag lite dåligt över. Jag har skjutit upp det i flera dagar nu men som idag ville jag hellre ta en fika med pappa på balkongen när jag kom hem än att städa mitt rum. Imorgon kommer jag inte heller hinna så på onsdag måste det ske! Nej nu är det dags för mig att sova. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0