Onsdag

Jag gillar onsdagar speciellt idag då jag slutade tidigt på jobbet. När man inte har träning på kvällen är möjligheten för spontana saker mycket större. Visst är det roligt med innebandyträningarna men såhär i slutet av säsongen har jag en tendens att tappa suget lite..Men det kommer alltid tillbaks! Hur som helst har onsdagarna varit min lediga dag enda sen i höstas och den dagen blir väldigt uppskattad. Det blir inte alltid att man planerar in eller gör spontana saker denna dag men att veta att man har en dag med möjligheten gör mycket.

Idag blev det som sagt övningskörning,städa lite,fixa med bilder på datorn och så tränade jag i en timme. Cyklade 1,5 mil och gjorde 100 armhävningar & 100 situps. För en liten stund sen pratade jag med Douglas som kommit hem från Oslo nu. Imorn kväll ses vi efter min träning :)

Nu måste jag sova, ciao!

Detta måste vara något slags rekord!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0