Tisdag

Träningen gick helt okej. Vi spelade mycket tvåmål och det gillar jag så tummen upp för det. Tummen ner till att jag har haft fruktansvärt ont i magen hela dagen. Värktabletter har inte hjälp, det är så olika. Nu är det dags för mig att sova, jag och mamma börjar jobba sex imorgon. Jag undrar hur Douglas & Johan har det i Oslo. Får inte tag i honom. Men de har det säkert roligt  :) Jag saknar Lisa också...väldigt mycket. Vi pratade en stund igår och hon verkar ha det så bra, hon stortrivs och tur är ju det. Men här hemma är det ett tomhål efter henne som inte går att fylla. Det ska bli underbart att om ca 3 veckor få krama om henne och umgås i hela tre/fyra dagar!

Nej nu är det dags att släcka lampan, natti natti


Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0