12 maj

Halloj!

Idag är jag heelt slut...fick en ledig dag och det var på tog för lite. Jag skulle slutat två idag men var hemma halv fem, hej maj månad! Så nu har jag sovit i en timme och alldeles strax ska jag åka in till Wasa för att träna med Rockets, jag hoppas att det går bra.

Imorgon är det fredag och vi får se när jag slutar. Schemat säger två men min magkänsla säger tre, halv fyra. Efter jobbet ska jag kanske ut och springa och sen åker jag till Douglas. Vi ska fira att han jobbar sin sista dag på Ica imorn :) Det blir bra det.


Ha det så bra, ciao




Haha, en härlig bild från förra sommaren!
På väg hem efter rolig kväll hos Linnea.
Mina favoriter, Emmelie bakom kameran :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj den därbilden har jag aldrig sett! Har du fler bilder från den kvällen? :) Tror inte jag sett en enda <3

2011-05-16 @ 10:45:44
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0