15 maj

Igår var min värsta arbetsdag någonsin tills den äntligen ordnade upp sig. Jag var så stressad så att jag fick ont i både mage och brötkorgen. Hur som helst blev allt bättre efter ett par timmar. Jag jobbade till sju på kvällen och idag och imorgon är jag ledig. Det känns underbart efter att ha varit ledig en dag på två veckor.

Igårkväll var jag med mina tjejkompisar. Vi träffades hos Lisa som styrde en rolig förpärla med Eurovision song contest och lite ölspel, det var trevligt. Sen tog vi elva bussen till Södertälje och gick ut på 550. Jag hade riktigt kul igår :)

Idag mår jag bra men jag sov till tolv. Om en stund ska jag gå en promenad med Lisa och ikväll är det VM final i hockey. Sverige-Finland! Den måste vi se.

Det var allt för mig, ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Tack för en grym kväll som alltid :) Du är bäst <3

2011-05-15 @ 16:39:20
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0