17 maj

När jag började på mitt jobb för sju månader sen fick jag hela tiden höra "du får inte tro att det är såhär lite att göra jämt, vänta bara tills maj månad"...Nu när maj månad är här förstår jag precis vad mina arbetskamrater pratat om! Det är sjukt mycket att göra...Jag är golfansvarig och idag har jag suttit med golf från 7.30-14.00 och jag blev precis klar med det som skulle göras idag. Jag har haft ont i bröstet idag igen för att jag känner mig så stressad...Men jag är inte ensam, vi alla har lika mycket att göra och det går inte att göra något åt situationen som vi själva satt oss i. Jag ser verkligen fram emot att åka iväg till Göteborg i helgen!

När jag kom hem somnade jag direkt och sov en timme. Sen tog jag mig i kragen och gick ut och sprang, det gick bra :) Nu ska jag ta en dusch och sen åker jag in till Wasa med Lisa,Emmelie och Douglas för att heja på Sarah som spelar träningsmatch, go Sarah!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0