18 maj

Sarah var duktig igår, som alltid! :) Efter matchen gosade jag och Douglas ner oss i sängen och kollade på film innan vi somnade. Wonderful! Idag jobbade jag 6-14 och det flöt på bra. Imorgon däremot ska jag jobba 7-19 och det känns sådär. Jag kommer vara helt slut efte det och då ska jag direkt till Wasa för innebandyträning. Puh!
Så morgondagen blir en utmaning men det ska jag klara av. Sen blir det ett par timmar på fredag och sen åker vi till Göteborg :D

Ikväll jag,Sarah,Lisa och Emmelie träffas och planera vår gemensamma semester och se vad det blir för något. Vi kanske måste tänka om, det visar sig. Något bra blir det allt!


Snart har jag och Douglas varit tillsammans i 2,5år, den 27e maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0