19 maj

Jag som fasade för att jobba 12 timmar idag och sen åka direkt till träningen....Det hade jag inte behövt för arbetspasset gick fort och jag var inte allt för trött på träningen, men lite. Hur som helst var det lika roligt som de andra träningarna. Det känns verkligen bra! :)

Imorgon jobbar jag 6-10 och sen vid lunch åker jag med Douglas och hans föräldrar till Göteborg och är där över helgen. Vi åker dit för att vara med på Douglas kusins konfirmation, släktmiddag och för att Douglas mamma + två kusiner ska springa Göteborgsvarvet på lördag och vi andra ska heja på! Kul :D Det kommer bli en underbar helg.

Jag har med mig kameran så lite bilder kommer inom kort. Det är ganska dåligt med det nu för tiden.
Hoppas alla får en rolig helg så hörs vi om några dagar.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0