2 maj

Halloj!

En ny vecka och en ny månad är nu här. Maj månad som förhoppningsvis blir en varm och skön månad. Jag blev allt lite orolig när det kom en snöskur förut idag...inte bra. Jag har jobbat 10-19 idag och efter det har jag fixat och donat lite hemma.

Helgen då, det har varit Valborg och jag har varit i Mariefred hos Douglas hela helgen :) I fredags var vi ett litet gäng hos Douglas kusin Gustav. Drack ett par cider och bara satt och umgås, trevligt trevligt. På lördagen fixade och donades det lite under dagen och på eftermiddagen kom Lisa. Jag,Lisa,Douglas,Felix och Marina grillade tillsammans vilket jag mycket gott. Lite senare gick jag,Lisa och Douglas över till Gustav och där var ett gäng kompisar. Vi spelade kubb för att sen gå in i värmen och fortsätta umgås. Det var en rolig kväll helt klart! :)

Igår åkte Lisa hem ganska tidigt och vi andra städade en del innan vi hamnade i soffan och dega. En riktig slappsöndag var det enda tills våra magar började kurra. Det tog jag och Douglas tag i och efter ett tag serverades två pajer, inte dåligt om ni frågar mig ;) Det har som sagt varit en bra helg men som tog slut alldeles för fort. Idag jobbade jag min första dag av nio i rad, det känns sådär...

Nu tänkte jag visa upp lite vårnytt! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0