24 maj

Idag jobbade jag 7-14.30 och sen somnade jag och mamma på soffan här hemma. Jag sov inte så bra inatt och vaknade av att det var storm utanför. Jag har inte gjort så mycket mer efter jobbet, bara lagat mat till mig och pappa. Om en stund ska jag ut och springa men har inte bestämt mig om det blir Oxvreten eller en längre runda. Det visar sig.

Juste, jag har en rolig sak att berätta! I sommar ska jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Malin och Matilda hyra boende mellan Tylösand och Halmstad en vecka. Vi ska hyra en mans övervåning som är inredd som en egen typ lägenhet med kök,sovrum,vardagsrum,toalett,egen ingång och altan. En hel vecka med mina bästa vänner,det kommer bli grymt, jag längtar! :)


Jag har inte hunnit föra över de få bilderna jag tagit.
Men här är en bild på Douglas vackra tjejkusiner, Sigrid och Elsa.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0