27 maj

Hejhej!

En efterlängtad fredag är här. Idag jobbade jag 6-14 och sen åkte jag och Douglas till Moraberg en sväng. Om en stund ska jag åka till Stockholm med Sarah och Emmelie :) Det är så skönt med helg. Nu har jag tagit mig igenom maj månad och det känns underbart. Rent arbetsmässigt har det varit tufft. Men nu är det över :)

Imorgon är det lördag och jag har lite saker att göra.
* Sova ut
*Åka in en sväng till Södertälje
*Försöka hinna fira kusins dotter
* Ta mig ut och springa
*Åka till Douglas sent på kvällen


Idag har jag och Douglas varit tillsammans i två och ett halvt år. Tiden har gått fort samtidigt som det känns som att vi kännt varandra hela livet. Douglas gör mig lycklig, han får mig alltid att skratta. Han är en väldigt fin människa som charmade mig från första stund, jag är lyckligt lottad som har honom vid min sida.
Jag älskar dig Douglas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0