28 maj

Godmorgon!

Jag,Sarah och Emmelie åkte till Erotica igår och det var en helt ny upplevelse för mig och vad vi skrattade. Emmelie körde dit och det blev lite felkörningar men tillslut kom vi fram till Alby och kvällen blev lyckad.

Idag är vädret inte speciellt bra, grått och tråkigt. Jag ska strax ut och springa sen åker jag & mamma till Södertälje en snabbis :) Kalas står på schemat 14.00 och sen blir det teoriplugg och sen åker jag till min Douglas.

Igår när vi var på mässan kom jag underfund med en sak. Det var både kvinnliga och manliga strippor där som uppträdde. Men jag tycker inte att det är så "roligt" med en man som dansar runt och åmar sig..jag stod mest och skrattade. Tjejerna var mycket snyggare och sexigare, killarna ska inte dansa så haha! Han hade dessutom påtok för mycket muskler för min smak...


Glad tjej i Göteborg


Kolla vilken räksmörgås vi åt, tredje gången för mig och fler ska det bli.
Underbart god, vid Saluhallarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0