31 maj

Hejhej!

I söndags var det mors dag och det firade vi hos mormor & morfar. Vi firade även morfar som fyllt 70år med smörgåstårta och massa gott fika, det var jättetrevligt! Jag och Douglas åkte dit och fick då träffa släkten + lite vänner till mormor & morfar :) På lördag ska vi släkten på mammas sida ta med morfar på en tripp lördag-måndag, det ska bli så roligt.

I mors dag present av mig fick mamma två toppar och matchande armband och hon verkade bli glad :)

Idag och igår har vi haft försäsongens två första fys/konditionspass med laget, Rockets. Som ni vet har jag förberett mig inför detta genom att jag sprungit 3 gånger i veckan och det är jag så glad för. Dom här två första passen har gått oväntat bra och jag är så glad! :) Självklart var det jobbigt men det går inte att jämföra med tex förra året. Så nu kör vi på och fan vad vältränade vi kommer att vara när säsongen drar igång!

Imorgon är det jobb 6.30-16 och sen åker jag till Douglas. Stackarn är sjuk så jag ska dit och ta hand om honom :)

Ha det så bra mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0