6 maj

Go kväll!

Träningen igår med Rockets gick bra och det var väldigt roligt, det är ett härligt gäng. Så nu får vi se hur det blir kommande säsong men jag har nog tagit mitt beslut och det känns skönt. Efter träningen kom Douglas hit så jag fick sova med honom, underbart!

Idag har jag jobbat 6-15 och avklarat dag 5 av 9 raka. Så när jag kom hem belönade jag mig själv med vin i solen ute på balkongen :) Där gick jag igenom tre påsar med sommarkläder som jag lagt undan under vintern, hittade kläder som jag helt glömt bort och det är aldrig fel. Nu ikväll tar jag det lugnt med mina föräldrar. Vi kollar tv och äter och dricker gott, mys. Imorgon jobbar jag 8-16 sen hoppas jag på att få träffa lite vänner :)

Här kommer lite bilder från Valborg.









Dagen efter slappade vi i soffan.


Nu ska jag läsa körkortsteori och sen sova, ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0