Härliga lördag!

Det gick bra att springa förut även om det inte blev så långt. Jag hade lite tidspress på mig. Jag fick övningsköra in till Södertälje med mamma och det gick galant. Vi skildes åt och jag handlade morsdag present till min kära mor och även lite nytt till mig själv. En god lunch åt vi på New Mill Grill och sen åkte vi på kalas. Det är alltid kul att träffa släkten :)
Nu ska jag vila en liten, liten stund sen ska jag plugga teori ett par timmar innan jag åker till Douglas. Jag har handlat lite gott som jag ska ha när jag läser. Det är trots allt lördag <3


Nya färgglada jens

Blåmönstrad långklänning


Blåbär,björnbär och lakrits! :D


Ha nu en bra lördagskväll och ni som ska ut och dansa, dansa gärna lite åt mig också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0