Jag klarade Oxvreten! ;)

Ikväll sprang jag ett varv i Oxvreten för första gången på väldigt länge. Säkert ett par år! Jag har inte gillat underlaget och sen är har jag vetat om att det är mycket backar. Men idag sprang jag dit och körde 4,5km och det gick bättre än väntat. Det sög allt bra i benen i backarna men det behövs det med. Jag ska nog dit imorgon med. Jag brukar annars springa längre rundor men när jag springer detta varv känns det som att det räcker med att springa de och dit och hem. Bra med variation.  

Imorgon jobbar jag 7-ca 14 och sen har jag inte så mycket mer planerat än träning. Kanska träffa tjejerna? :)
Nu ska jag lägga mig och läsa körkortsteori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0