Måndag

Måndagar brukar vara ganska tunga men inte den här. Det kanske berodde på att jag inte varit ledig något i helgen och att det inte ens kändes som en måndag idag...skumt. På onsdag är jag äntligen ledig. Det ska bli så skönt! Jag åker till Douglas imorgon kväll och sen på onsdag ska jag övningsköra med farbror Leffe och sen åka till stan för lite shopping och sen middag med tjejerna på kvällen, det ska bli mys :) Jag ska köpa två nya bikinisar hade jag tänkt och så behöver jag nya löparskor märkte jag idag när jag var ute och sprang. Mina är väldigt gamla! :P Jag behöver faktiskt nya innebandyskor också. Får se om jag hittar något bra på onsdag.

Just nu är det hockey på tv, Sverige-Canada och det står 2-2. Det är rena rama sömnpillret så jag ska nog gå ocj lägga mig snart. Imorgon jobbar jag 6-17 och innan jag åker till Mariefred ska jag ut och springa. Så inatt behöver jag alla timmars sömn jag kan få :)



Om några veckor får jag äntligen ligga såhär på en solstol och njuta av värmen och att bara vara. Få komma bort från allt och alla måsten, det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0