Onsdag

Ikväll har jag hunnit träffa tjejerna en snabbis för att planera lite inför sommaren. Vi ska åka på roadtrip igen :) Direkt efter begav jag mig och ut och sprang en runda och det gick bra. Var lite tung i benen men det är inte så konstigt eftersom att det var tredje dagen irad. Imorgon har vi innebandyträning och det ser jag fram emot! Men innan dess ska jag jobba 12 timmar och det slog mig idag att jag var tvungen att packa det mesta inför helgen i Göteborg idag redan. Sagt och gjort...men vad svårt det var. Jag har packat ner hur mycket som helst eftersom jag inte kan vara säker på vad det blir för väder och så. Måste ha med reservkläder för dåligt väder. Kläderna är iaf packade nu och skiner solen ska jag använda min nya oanvända långklänning från H&M, den är jättefin. Iaf på galgen ;)

Nu ska jag skriva en lista på de saker som jag inte får glömma att packa ner som ska med i sista sekund, typ som tandborste...Hoppas ni haft en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0