25 november

Den 19 september skrev jag här senast och det är mer två månader sen. Nu tänkte jag försöka börja skriva igen för min egen skull, så att jag kan gå tillbaks och läsa vad jag har haft för mig. Under mitt "blogguppehåll" har det förmodligen inte hänt så mycket ut över det vanliga förutom en sak. Efter 14år har jag slutat med innebandy, helt och hållet. Det beslutet tog jag för ca en månad sen och det känns bra. Jag har istället köpt gymkort och kört för fullt där nere, jag trivs som fisken i vattnet i gymmet och på de olika passen :) Nu kan jag planera in min träning då det passar mig bäst på dagen och behöver inte vara upptagen tre vardagskvällar i veckan om jag inte vill. Självklart saknar jag vissa delar med innebandyn också, som att ha ett lag! Ett extra familj som jag träffar tre till fyra dagar i veckan, det saknar jag...

Men mer då...På jobbet jobbar vi för fullt nu med julbordet som har premiär imorgon. Vi har pyntat och förberett och vi har en hektisk december månad att "se fram emot"! Det blir en del helg jobb med start denna helg för min del, min lediga dag var idag. Men sen blir jag ledig 10 dagar i rad över jul och nyår så det känns bra. Värt att slita för! :) Och juste, i januari åker jag med mina föräldrar till Thailand i två veckor. De bjuder med mig och jag är så glad. Så glad att jag har all den plustid som jag kan ta ut till denna resa och jag är så tacksam, mina föräldrar är allt bra snälla <3

För att inte det här ska bli ett allt för långt inlägg slutar jag här..Nu ska jag sova och skriver förhoppningsvis några rader imorgon innan jag åker till jobbet vid tolv. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0