26 november

Hej hej!

Efter många timmars sömn känner jag mig som en ny männsika. Jag har nämligen dragits med en envis hosta den senaste månaden och den här veckan har jag även haft feber till och från. Men idag känner jag mig lite piggare faktiskt! Hostan är dock kvar men känner mig pigg iallafall.

Om ca en timme ska jag åka till jobbet. Som jag sa igår har vi julbordspremiär idag och det ska bli roligt att jobba, hör och häpna ;) Vi har två sittningar idag och jag jobbar över båda, jag hoppas att allt går bra. Ikväll när jag slutar är det tänkt att jag ska ha myskväll med tjejerna precis som igår. Jag håller tummarna för att jag känner mig pigg även då!

Imorgon är en fin dag. Det är första advent men det jag i första hand tänker på är att jag och Douglas varit tillsammans i 3år imorgon! Tre år är en lång tid och den tiden har gått väldigt fort. Douglas gör mig oerhört lycklig och självklart ska vi fira detta när han kommit hem från USA nästa vecka :) Så imorgon blir det först jobb några timmar och sen traditionellt första adventsfika hos mormor & morfar. Det är mysigt det!



Jag & Douglas nyår 2008/2009
snart 3 år sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0