27 november

Idag har jag & Douglas varit tillsammans i tre år. Tre underbara år! Tiden har gått väldigt fort samtidigt som det känns som att jag känt Douglas hela livet. Tänk att man kan komma en människa så nära, älska och bry sig om en männsika så mycket på ett så speciellt sätt. Douglas får mig att känna mig lycklig, speciell och trygg. Han är bäst <3



Det var synd att inte Douglas var hemma idag så vi kunde hitta på något mysigt tillsammans. Vi får helt enkelt ta det vid ett annat tillfälle, jag har en idé! Istället har jag jobbat och sen åkte jag direkt hem till mormor och morfar för första adventsfika. Jeanette,Dennis,Harry och Lina kom också, det var så mysigt så :)


Harry & Lina i somras när Lina fyllde år.


Imorgon ska jag stanna hemma från jobbet för att försöka friskna till. Hade feber både igår och idag och är helt enkelt trött på detta. Min chef tipsade mig om Echinagard som jag nu testar och hoppas på relutat!

Så imorgon blir det en lugn dag för min del. Jag ska sova ut och sen vill jag gå en lite promenad, få frisk luft!

Men nu ska jag fortsätta planera julklappar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0