28 november

Hejsan hejsan!

Sov ut det gjorde jag allt idag. Jag ställde klockan på nio men då var inte min kropp redo att gå upp. Däremot halv elva så gick det bättre! Jag hoppas att all denna sömna ska hjälpa mig att friskna till. För övrigt känner jag ingen skillnad idag jämfört med igår, är lika täppt och huvudet känns fortfarande lite små tungt. Jag som behövs på jobbet och jag som vill träna...Nu när jag köpt gymkort vill jag ju köra på, det är ju så kul! :)

Hur som helst har jag städat lite i mitt rum idag. Är inte riktigt klar men tar en paus nu. Snart ska jag möta upp Lisa och vovven Charlie för en lugn prommis i det fina (läs höst) vädret! Sen ska jag städa lite till för att sen sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt...

Jag hoppas att alla har en bra måndag!



Jag & Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0