29 november

Idag gick jag upp tio, tog en lång dusch vilket jag egentligen inte gillar och när jag kom ut och var påklädd märkte jag att jag kände mig lite piggare än igår. Det gjorde mig glad och jag har mått bättre idag så förhoppningsvis är jag påväg att bli frisk. Jag ringde och pratade med min chef i eftermiddags och eftersom att jag inte haft feber idag kan jag komma och jobba imorgon, trots min snoriga näsa och min envisa hosta. Som tur är har hostan minskat en hel del! Så imorgon ska jag jobba och det känns bra :) Det är inte speciellt roligt att vara sjuk..Idag har jag läst teori och kollat på Grey´s Anatomy, inte så mycket mer.

Imorgon åker Lisa tillbaks till Lindvallen för sin andra säsong. Jag kommer sakna henne oerhört mycket och jag hoppas att jag får gå till henne senare ikväll och krama om henne! Att vi hinner med det <3

Jag har inte så mycket mer att skriva just nu. Det jag tänker mest på idag är att jag kommer sakna Lisa, att jag saknar att prata med Douglas, och så oroar jag mig för ett par personer i min närhet. Personer som jag bryr mig om och älskar. Det är privat, för privat för att skrivas om här.

Så därför tackar jag för mig idag!
Ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0