30 november

Go kväll!
Det blir visst ett sent inlägg idag. Sista november dagen. Imorgon är det första december och för mig går alltid december månad väldigt fort. Jag känner mig stressad. Stressad över julen, över födelsedagar och över mitt körkort. Jag vill ta mitt körkort nu, nu på en gång. Men det går inte riktigt. Så jag får vänta..och nog om det.

Idag mår jag bättre, ännu bättre än igår vilket är skönt. Febern är borta och det är ju den som tynger ner en..Så idag har jag jobbat och det var roligt. Imorgon är jag ledig på dagen för att jag ska till en läkare som ska undersöka mitt bröst igen. Inte speciellt kul och jag hoppas att det går fort! Efter det ska jag julhandla lite och sen jobba 17-19.30 ungefär. Efter det kommer det bästa, jag ska träffa Douglas! :) Äntligen, vi har inte pratat på en vecka. Bara skrivit mail på facebook med flera timmars fördröjning = värdelöst! Så det ser jag fram emot, det blir mysigt :)

Det var allt för idag, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0