7 september

Hejsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev här och nu har jag lite tid över så varför inte?! :) Det är som sagt mycket jobb nu mitten av augusti,september och troligen även oktober. Innebandyn rullar på som vanligt med tre träningar i veckan + match. Nu är det inte långt kvar till seriepremiären, 25 september mot Örebro! I helgen var vi på cup i Karlstad där vi tog oss till kvartsfinal. Vi hade Lockerud, Mora och Holmia i gruppen och kom tvåa. I kvartsfinalen mötte vi Karlstad som vi förlorade mot. Innebandyn var upp och ner men det var en rolig helg med mycket skratt! Jag lyckades göra illa min axel igen men det känns redan bättre så det är bra. I helgen är det träningsläger hemma i Södertälje lör-sön. Det missar jag pga jobb.

Men idag ska jag och pappa på ett litet äventyr. Vi ska till Eskilstuna för idag har jag Halkbanan. Jag är lite smått nervös måste jag erkänna haha. Men det går säkert bra.

Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag skriver igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0