30 april

God morgon!

Det ser hör och häpna ut att bli kanonväder idag :) Valborg är inte känt att ha bra väder, inte vad jag vill minnas iaf. Fast Valborg 2009 hade vi fint väder i Mariefred. Douglas föräldrar var bortresta så vi bjöd över vänner som vi grillade och hade det trevligt med ute på altanen. Vi satt ute hela dagen/kvällen (med filtar/täcken) och det var wonderful!

Idag ska jag jobba ca fyra timmar med att möblera konferenslokaler. När det är klart åker jag till Mariefred. Jag och Douglas mamma ska träna tillsammans och sen laga middag så att den är klar när Douglas slutar jobba vid sju. Det blir en lugn kväll hemma med familjen alltså, får se om vi kanske går ner till brasan :)


Douglas, jag och Felix Valborg 2009


Douglas & jag

 Hoppas nu att alla får en trevlig Valborg. Imorgon är jag ledig så jag ska sova ut och sen får jag se vad som händer.
Jag hoppas att det är fint väder för då ska jag ut och gå i fina Mariefred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0