1 juli

Imorse vaknade jag med tuppen, klockan åtta. Det var skönt att komma igång så pass tidigt. Jag gjorde mig iordning, satt i solen en stund och tog sen bilen och åkte. Jag har varit på Coop Forum, Ica Maxi och åkte sen vidare till Moraberg, Jysk & Rusta. Efter några timmar kom jag hem igen med några fina och nödvändiga saker inför flytten. Nu sitter jag och letar efter fina kuddfodral och det är inte det lättaste, har googlat och kikat på varenda sida men hittar inga "perfekta"...Har nämligen köpt innerkuddar på Ikea så det vore ju kul om man kunde hitta något fint att trä på dom, så att det får ta sin plats i soffan sen :)
 
Ikväll är det EM-fotbollsfinal Spanien-Italien och den ska jag se. Har bunkrat upp med godis och chips och hoppas att Douglas kommer till matchen, vore kul. Imorgon ska jag fortsätta min jakt efter kuddfodral, jag har ju semester!!
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0