10 juli

Idag jobbade jag 8-14 och det var verkligen inte betungade, men väldigt långsamt...Dagarna går så sakta när vi har stängt såhär över sommaren. Imorgon ska jag allt ta mig ut och rensa ogräs för att få tiden att gå fortare! Efter jobbet idag åkte jag till Ica Maxi och Coop, handlade lite och kikade runt..fördrev tiden. Jag gillar inte att vara ensam hemma såhär mycker och försöker därför hitta på lite saker :) Imorgon kommer Douglas och då ska vi handla tillsammans, det blir kul. Sen blir det myskväll här hemma, kanske den sista gången som jag kan säga "hemma" ;) Oj nu såg jag vad klockan har hunnit bli..Tiden bara springer iväg såhär på kvällen mellan alla Sex And The City avsnitt varvat med datorn. God natt gott folk, njut av regnet när ni somnar in..det ska jag göra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0