1 juni

Det blev ingen middag med vännerna i onsdags, det ställdes in. Det var kanske lika bra då jag hade en dålig dag och gick ner och la mig redan 19.30 efter att jag sprungit och ätit middag. Igår jobbade jag och åkte sen till Douglas. Hann gå på Mariefreds gympan innan han slutade jobba :) Kvällen spenderades i sängen, vi såg King Kong på Douglas nya tv.

Idag är det fredag och det är min lediga dag denna vecka, så skönt så! =) Jag sov ut och sen har jag varit i Södertälje med Sarah & Lisa. Det blev lite shopping och vi fixade även med studentpresent till vår fina vän Tess som tar studenten om en vecka! Jag hoppas verkligen att hon får strålande sol och inte som dagens skitväder...
Ikväll blir jag hemma med mina föräldrar. Vi ska se Let´s dance finalen och just nu kollar vi film :)

Jag jobbar lör och söndag och får se vad mer jag hinner med.



En ny klocka och en t-shirt, det blev en fin topp till men hittade ingen bild från hemsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0