14 juni

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja med detta inlägg..Jag har så mycket som jag bara vill få ut mig på en gång!! Igår blev min kusin Filip och hans flickvän Amanda föräldrar till en liten Selma :) Fick ett mms och hon är helt underbar och jag längtar så mycket tills när jag får träffa henne.

Idag, ja herregud idag blev jag och Douglas med lägenhet! Vi har fått en trea i Mariefred med inflyttning om en dryg måndag och jag är så lycklig. Äntligen ska jag få flytta ihop med min älskade Douglas, det om något har jag längtat efter senaste månaderna! Det är Emma & Andreas lägenhet som vi ska ta över, dom i sin tur ska flytta till en lägenhet i Södertälje :) Jag såg även idag att Ida & Simon ett kompispar till mig och Douglas har fått en dotter idag!

Det verkar som att 2012 kommer att vara och bli ett kanonår på många sätt och vis! Just nu kunde jag inte vara lyckligare och det känns skönt att veta vad jag ska pyssla med på min semester ;)


Du & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0