16 juni

Igår innan jobbet gymmade jag. Det är så skönt att vi har ett litet utbud på jobbet så jag kan smita in där ibland :) Fast igår kände jag av min axel...Den "hoppade ur" som jag beskriver det för ett par dagar sen och nu är jag öm och vissa rörelser gör ont. Den hoppar inte ur led men tror det är en mild variant. Det har inte hänt på några månader och det känns inge vidare om det ska börja nu igen. Men men.
Igår jobbade jag 8-16.30 och åkte sen hem till Douglas. Vi lagade middag med hans föräldrar och åt en "firar middag" för oss två :) Efter blev det såklart fotboll och Douglas moster + man kom över också. Det var en spännande match och så tråkigt att det blev förlust för Sverige. Nu kan de inte ta sig vidare till kvartsfinal...
Idag är det söndag och regnet öser ner. Jag är ensam i huset, Douglas jobbar och hans föräldrar åkte till Gotland imorse. Jag vaknade tidigt och har kollat igenom vad Douglas har fått för "flytta hemifrån" saker så att vi sen kan se vad vi behöver handla. Vi båda har verkligen fått så mycket fina saker som äntligen ska börja användas!
Jag hade tänkt springa idag men får nog vänta ut regnet lite. Men en hundpomenad blir det iaf, har lovat att gå med Flisa och Ragge vid lunch :) Ikväll hoppas jag att jag får umgås med några tjejer härifrån Mariefred, vore mys!
Ha en underbar lördag, trotsa regnet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0