17 Juni

Igår hade jag en toppenkväll med Emma, Lina,  Sara och Charlie. Vi satt utomhus hela kvällen och fikde,drack gott och pratade om sommaren. Jag var hemma strax före ett och kröp ner brevid Douglas som redan sov.
Idag är jag ensam i huset. Douglas slutar sju. Vädret har varit samma som igår, regn hela morgonen och förmiddagen men nu är det upphåll. Jag var ner en sväng "på stan" och kikade i ett par butiker, mest för att komma ut lite. Just nu kollar jag på en Johan Falk film men kan inte släppa tankarna på flytten...Kanske blir tjatigt att läsa men jag tänker på det hela tiden, hur jag vill ha det, vilka möbler, vilka färger och så. Snart ska flyttlassen sakta men säkert börja köra hem hit till Douglas, vi förbereder så :)
Nog om det. Nästa helg är det Midsommar och jag & Douglas har inte haft några planer för denna dag. Men i veckan blev det bestämt att vi ska åka till Helsingborg och hälsa på Sebastian,Sofie,Gustav och Michelle. Det är Douglas två killkusiner med flickvänner. Vi åker torsdag kväll och hem söndag, kommer bli kanon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0