2 juni

Oj oj oj vilket väder vi har idag...och igår för den delen. Jag var väl inte jätteglad idag när jag satt mig på cykeln vid halv tio för att åka till jobbet. Jag tycker synd om våra gäster som ska ha stor fest ikväll och inte kan njuta av att sitta ute på vår fina altan men den underbara utsikten...Hur som helst gick det bra att jobba, jag slutade fyra. Om en liten stund åker jag hem till Douglas för att mysa med honom ikväll! Hans mamma har kommit hem från en resa och det ska bli kul att höra vad hon varit med om :) Nej en rejäl myskväll ser jag fram emot och imorgon är det jobb igen. Det gör mig faktiskt ingenting att jag jobbar denna helg med tanke på vädret! Får hoppas att det är kanon väder fre,lör nästa vecka för då är jag ledig! ;)

Ha det fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0