21 juni

Imorse när jag och mamma promenerade till jobbet sken solen. Att gå den promenaden och träna lite i gymmet är en kanonstart på dagen. Jag får sådan energi! Jag jobbade idag 8-14, vi städade inför sommaren och åt god lunch tillsammans + fika, glass med jordgubbar bjöd Christer på :)

Nu börjar semesterveckorna på jobbet vilket betyder att anläggningen är stängd men att vi är inne och jobbar några timmar om dagen mån-fre. Jag har semester v.27,29,30,31 så jag jobbar v.28 och 32 under sommarveckorna.

Men men, imorgon är det Midsommar och jag håller tummar & tår för fint väder!! Ikväll åker jag och Douglas till Helsingborg, det ska bli så roligt :) Vi kommer hem på söndag igen. Hoppas alla får en rolig och varm Midsommar!

Bilder från förra året!


Sebastian & Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0