26 juni

Hejhej!
 
Midsommarhelgen är förbi och vi hade det väldigt bra i Helsingborg. Även om vädret inte var det bästa på självaste Midsommar så hade vi en trevlig dag/kväll med Sebastian,Sofie, Gustav,Michelle och fyra vänner till dom. Vi åt både lunch och middag ihop, satt och pratade om allt möjligt, spelade lite kubb och kollade lite fotboll. Vid ett var vi hemma.
 
Lördagen spenderades med Sebastian & Sofie i Köpenhamn. Vi åkte båt och tåg dit och storsade runt hela dagen. Åt lunch i hamnen och fikade lite senare. På kvällen beställde vi hem pizza, spelade spel och kollade fotboll.
 
I söndags var det regn från morgon till sen kväll. Jag, Douglas, Sebastian och Sofie åkte ut till Väla tror jag det hette som är ett stort köpcentrum i Helsingborg. Där kikade vi runt lite på rean och åkte sen hem till Gustav & Michelle där vi åt våffel lunch :) Vid femtiden började vi åka hemåt och med oss i bilen hade vi en Platt tv och fyra köksstolar som vi fick av Sebastian & Sofie, så snällt!
 
Igår  jobbade jag 8-15.30 och sen höll jag på och fixade och donade inför flytten. Det är inom några dagar dags för första Ikea besöket...Det ska bli så roligt! :) Idag har jag jobbat 8-14 och ska ut och springa tänkte jag. Men det får bli ikväll!
 
Sådär nu behöver jag inte skämmas för min kassa uppdatering...haha.
 
 
Ha det gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0