29 juni

God Morgon!
 
I förrgår åkte jag till Douglas efter jobbet. Jag hade med mig det första flyttlasset hemifrån..Känns bra! Vi fick mycket gjort inför mitt och mammas Ikeabesök och på kvällen var det ju fotboll, Spanien slog ut Portugal. Igår jobbade jag en kortare dag 7-13. Sen hämtade jag upp mamma och vi åkte till Ikea. Vi gick i flera timmar och handlade massor med saker som två soffor, tv-bord, tv-bänk, vardagsrumsmatta, byrå, spegel. Det var dom större sakerna och sen köpte vi en hel del små saker och praktiska saker som typ torkställning till tvätt m.m. Jag var så glad hela tiden och det kändes lite sjukt att jag gick och handlade till mitt & Douglas blivande hem <3
 
Vi kom hem vid halv åtta och då var jag helt slut..somnade efter ett tag i soffan och missade i princip hela fotbollsmatchen men Italien slog ut Tyskland. Så nu är det Spanien-Italien i EM-final!
 
Fredag är det idag och det betyder att jag går på semester efter denna arbetsdag. Dock bara en vecka (jobbar v.28) och har sen tre veckor till. Men det ska bli underbart, jag hoppas givetvis på toppenväder :)
 
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0