30 juni

Hejsan!
 
Nu har jag semester i en vecka, om man bortser från att jag ska på en tvåtimmars utbildning med min chef på tisdag. Det känns skönt och jag ska försöka få mycket gjort. Alldeles strax ska jag kila över till Emma & Andreas för att kika med ett mer detaljerat öga på lägenheten, mäta lite och så. Sen åker jag hem för att åka iväg med mamma på släktträff i Södertälje. Det har vi varje år då mormor och hennes syskon med barn och famljer träffas. 
 
Igår blev en lugn och tidig kväll vilket var precis det jag behövde. Jag lekte lite med Flisa när jag kom hit (hunden) för Douglas var på möte. Sen åt vi middag med hans föräldrar, fikade/kollade tv och jag och Douglas la oss vid tio ungefär :) 
 
Nej dags att kila över till lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0