4 juni

Denna måndag har faktiskt varit väldigt bra. Det är nog för att det inte kännts som en måndag då jag jobbade lördag och söndag. Jag gick upp i tid för att hinna gå till jobbet, duscha och göra mig klar där. Sen jobbade jag
 8-15 och möblerade 4st konferenslokaler. När jag slutat gick jag ner till jobbets gym och tränade i en timme för att sen gå hem, jag passade på när det var uppehåll :) Det blev totalt två timmars träning idag och det känns bra efter en passiv helg. Jag blev så pigg av träningen idag också vilket känns underbart. Ikväll har jag tagit det lugnt men ska snart städa mitt rum..inte så roligt men nödvändigt. Imorgon jobbar jag 8-15 igen och sen ska jag vara med Douglas, det ser jag fram emot! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0