Celina bakar!

Efter en tupplur tog jag mig ut och sprang i 35 min. Det gick bra och det var alldeles lagom varmt ute. Efter det har jag bakat. Mina kollegor har tjatat lite på sista tiden (jag brukade ta med fika ibland förut) så ikväll har jag bakat en jordgubb & rabarber paj och en chokladkaka med pistagenötter i. Dom ska jag ta med till jobbet imorgon och jag hoppas att det blev lika gott som det ser ut att vara! :)
 
Efter jobbet imorgon åker jag till Mariefred för att träffa Douglas och hans föräldrar. Det ser jag fram emot! Så nu ska jag "packa" inför det och sen gå och lägga mig.
 
Bilder på bakverken kommer förhoppningsvis men en annan dag!
Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0