Lyckorus

Jag har gått med ett leende på läpparna sen imorse då jag fick beskedet om lägenheten. Jag kan inte förstå att det är nu det händer, jag ska flytta hemifrån och bli sambo. Det är ett stort steg men åh vad spännande! :) Sen jag kom hem från jobbet har jag kollat runt på olika sidor som Ikea med mera. Jag har även kollat igenom lite av de "flytta hemifrån" saker som jag redan har, tror det är fem kartonger under trappen som väntar. Jag har fått så mycket fint av familj,släkt och vänner de senaste födelsedagarna och jular :) Om en liten stund är det dags att sova, varva ner lite haha..

Imorgon efter jobbet åker jag till Mariefred och är där över helgen. Imorgon blir det såklart fotboll, Sverige-England! Sen lördag och söndag tar jag som det kommer :)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-06-16 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0