1 maj

Igår efter ca tre timmars jobb åkte jag till Mariefred, hem till Douglas. Jag och Gunilla cyklade ner till Ica och handlade mat till kvällen. Sen bytte vi snabbt om och åkte till ett spår för att träna tillsammans. Det blev 5 km och det var ett fantastiskt spår i skogen! Jag ska se till att vi åker dit fler gånger :) Efter träningen började vi laga mat så att den var klar när Douglas kom hem strax efter sju. Det blev jättegott! Senare på kvällen gick vi över till Hellan en stund för att träffa lite vänner. När dom sen skulle vidare gick vi hem och la oss <3
Idag vaknade jag pigg och glad vid nio. Drog undan gardinen det första jag gjorde och blev genast ännu gladare utav det fina vädret. När jag sen ätit frukost gick jag och Gunilla en långpromenad med Flisa vid golfbanan, ljuvligt. Efter det har det inte blivit många knop. Vi har solat på altanen (tror att jag bränt mig i ansiktet) och självklart hejat på Emma & Lina som spelat SM-semifinal. Tyvärr åkte de ur idag mot Luge...Klockan 19.00 ikväll börjar gympan som vi ska gå på och sen blir det mys resten utav kvällen med Douglas som slutar sju! Vilken kanontisdag :)
Imorgon blir det dock värre. Som det ser ut nu jobbar jag 8-19 vilket betyder att jag missar alla soltimmar om det är bra väder..Men men, jag får vara glad för att det snart är helg igen.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0