10 maj

Godmorgon!

Jag gick upp vid åtta idag och då hade Douglas redan åkt till jobbet. Idag är det min sista arbetsdag för den här veckan, ledig fre,lör,sön. Jag jobbar 11-19 och sen åker jag hem till Douglas. Imorgon ska jag,Douglas,Gunilla (Douglas mamma) ta tåget till Stockholm vid 12-13 tiden. Vi ska strosa runt lite, kanske blir lite shopping och sen möter vi upp Larsa (Douglas pappa). Jag och Douglas gav hans föräldrar i julklapp att vi tillsammans ska gå och se Ljust & Fräscht imorgon kväll. Innan showen ska vi äta middag på Villa Godthem, det kommer bli en fantastisk dag/kväll tror jag! :)

Resten av helgen är oplanerad än så länge och det känns skönt tycker jag. Ta det lite som det kommer. Fast på söndag vet jag iofs för då ska vi fira morfar som fyllde 71år den 8/5 :) Grattis Grattis!!


Grebbestad för snart två år sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0