13 maj

En underbar helg tar sakta men säkert slut. Fredagen i Stockholm med Douglas, Gunilla och Larsa var ljuvlig. Vi strosade runt i affärer, tog en fika på Sturekatten (väldigt mysigt fik) och gick ut till Djurgården för middag och föreställning på Cirkus. Jag skrev tidigare att vi skulle äta på Villa Gothem men det var fullbokat så det fick bli grannrestaurangen Ulla Winbladh och tur var väl det för maten var oerhört god! Vi åt en trerätters och det var längesen jag var så proppmätt, sådär jobbigt mätt..Som tur var hann vi gå en hjälpande promenad innan föreställningen började. Vi såg Ljust & Fräscht med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström och som ni förstår var det roligt...haha som vi skrattade! Nej det var verkligen en bra fredag rakt igenom :)

På lördagen vaknade jag och Douglas tidigt. Vid halv tio plockade vi upp Victor och så åkte vi till Vingåker då Douglas behövde en ny kostym till bröllopet som vi ska på i augusti. Han hittade en fin kostym och jag köpte två par skor, tygskor. Ett par helsvarta men svart sula som jag tycker är finast samt en par Ralph Louren skor som också var väldigt fina :) När vi kom hem ett par timmar senare tog jag mig ut och sprang vilket gick riktigt bra, och det är ju så skönt när man känner att det gör de! Kvällen bestod av att kolla hockey med Douglas och några vänner, det var skoj även om matchen inte var den bästa.

Idag har vi varit hemma i Nykvarn. Vi har firat min kära morfar och på så sätt träffat släkt och umgås med dem. Alltid lika mysigt tycker jag :)

Imorgon börjar en ny vecka och det känns helt okej efter denna toppenhelg!

Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0