14 maj

Idag är det måndag och den har varit bra, väldigt bra för att vara en måndag.Jag har jobbat 7-14 och efter det somnade jag en stund som blev en lång stund..Det är ju så skönt! Jag hade svårt att somnna igårkväll så det tog jag igen idag på eftermiddagen. När jag vaknat gick jag en lång och skön promenad, en hel timme :) Det gjorde mig pigg så efter det blev det styrketräning. Annars har jag inte gjort så mycket efter jobbet. Suttit här framför datorn och även hjälpt min stackars pappa som slog i huvudet så det började blöda..aj aj.

Något att se fram emot i veckan är onsdag för då ska jag på After Work med jobbet. Vi ska testa Vidbynäs Golfrestaurang (som har nya ägare), äta & dricka gott..ha trevligt tillsammans helt enkelt. Jag tror att det blir toppen och ett plus är att Lisa kommer vara med då hon jobbar extra hos oss :) Torsdagen är röd dag och då är vi alla lediga, lovely!


Sen till helgen hoppas jag att jag får träffa resten utav mina tjejer, det skulle göra mig glad :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0