15 maj

Halloj!
Visst är min nya design fin!? Den har Marina varit snäll och hjälpt mig med. Stort Tack till dig :)
Denna tisdag har varit bra, kanske inte lika bra som gårdagen men alla dagar kan inte vara toppen...Jag jobbade 6.30-14.30 och hade ett möte på morgonen och en visningslunch. Mötet var med personal från golfklubben samt golfrestaurangen och visningen var för 13 damer från Nykvarns Kommun. Vi åt lunch tillsammans och sen fick de se anläggningen. Efter jobbet klippte jag mig lite snabbt. Det blev bara topparna, jag hade behövt göra nya slingor men det får jag vänta lite med. Nu är jag hos Douglas och kollar hockeyn med hans föräldrar. Ikväll är det Sverige-Lettland. Douglas kommer snart hem från träning =)
Jag gick en promenad med vovven Flisa förut också. Hon är för fin hon!
Nej nu ska jag fokusera på matchen.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0