18 maj

Hejhej!
I onsdags hade vi After Work med jobbet. Det blev en rolig kväll med god mat, gott att dricka och en hel del skratt! Jag och mamma var bland dom sista fem kvar så när jag kom hem strax efter två stupade jag i säng. Igår torsdag ringde Douglas och väckte mig och sen var det bara att gå upp. Det blev en promenad förbi Bengt,Ing-Marie och Elene och sen vidare bort till badet. Vid halv två körde pappa mig till Mariefred. Jag Douglas mamma och moster åkte sen till Fredriks Hall och jag och Gunilla sprang, hon med Flisa och Katarina gick med Ragge. Det blev 5 km och det gick bra med tankte på vad jag gjort kvällen innan :) Resten av dagen och kvällen var jag och Douglas med några vänner och kollade hockey och det var ju tråkigt att Sverige var så dåliga och åkte ut...
Idag är det fredag och vid halv tolv kommer mamma och pappa och hämtar mig  så ska vi åka till E-tuna över dagen, det blir mys :)
Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0