2 maj

Go kväll!

Det blev minsann jobb 8-19 idag men det gick bra. Lisa jobbade hos oss idag och då blir det genast roligare! Jag är så glad över att hon är hemma. När jag kom hem från jobbet bytte jag snabbt om och tog mig ut och sprang 30 min. Det gick bra, jag känner mig i god form och ska fortsätta att pressa mig själv för att förbättra kondition och styrka. Jag mår så mycket bättre när jag sköter träningen och ett stort plus är att jag under tiden kan äta precis det jag vill :) Jag är ju en gottegris så en helg utan godis eller liknande vore katastrof haha. Nej jag har försökt med godisförbud och sånt men det går inte...Men så vet jag att så länge jag sköter träningen behöver jag inte tänka på vad jag äter utan kan istället njuta av god mat som jag älskar <3 

Imorgon är det torsdag och jag jobbar en betydligt kortare dag, 6.30-14.00. Jag hoppas på fint väder för då ska jag sätta mig och pressa lite på vår balkong innan Douglas kommer hit. Jag ska också ta mig ner till posten och hämta ut en paket från Gina Tricot, me like! :)

Bla en lila klänning och ett par svarta shorts får jag hem imorgon.
Jag håller tummarna för att de sitter fint på.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0